Shortlisten a Lollipopon is!

Újfent nagyon örülünk, hiszen a múlt heti 6 Prizma PR shortlist mellett idén bekerültünk a legjobb BTL megoldásokat díjazó Lollipop döntőjébe is, méghozzá PR kategóriában. Idén először neveztünk a BTL megoldásokat díjazó Lollipopra, hiszen a PR kategóriába remekül beleillett a Teleki kampányunk.

6 db shortlist a Prizmán: határtalanul örülünk!

A 10. Prizma Kreatív PR Díj döntőjében 6 kategóriában is shortlistesek lettünk. Örülünk a jó hírnek és alig várjuk a november 20-i díjátadót! A verseny shortlistesei és nyertesei automatikusan pontszerzők a Kreatív PR Toplistáján, melyet az MPRSZ és a MAKSZ PR...

Integrált, országos kampányt készítünk a Mogyinak

A DeepInsight ügynökséget választotta a Mogyi különleges terméke, a vajkaremellel bevont integrált márkakommunikációs kampányának megvalósítására. A Caramoon az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben is részesült. Az ügynökség feladata olyan...

AR-es versmondó borcímkékkel újítjuk meg a Telekit

Mindig örömünkre szolgál, ha kampányainkhoz lophatunk kultúrából, vagy használhatjuk azt. Az pedig tetézi ezt, ha ebbe a technológiát és az innovációt is belefűzhetjük. AR-es versmondó borcímkékkel indítottuk útjára a Teleki borok megújulását! A versben és prózában is...

Győzelem a SABRE-n! Mienk az “Oscar-díj”!

A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott arany elismerést az Életben maradnának avagy a Holt Költők Társalgása kampánnyal. Idén volt a legtöbb magyar shortlistes, de végül csak a...

Újra a SABRE döntőjében!

A Légúti Betegek Országos Egyesületének készített És életben maradtak - Holt költők társalgása című kampányunkkal - mely A NYOSZ-nak készített Életben maradnának kampányunk folytatása - 2017 után idén is bejutottunk a SABRE Awards döntőjébe! Nagy megtiszteltetés ez a...

Zsűrizünk a Content Marketing Awardon is!

Miután tavaly Vágvölgyi Misi, a PR csapat vezetője zsűrizett a Prizmán, most Kézai Béla kollégánkat, a digitális csapat fejét kérték fel zsűritagnak egy másik neves versenyen. A Kreatív kiadója, a PPH Media által kiírt CMA célja, hogy évről-évre megtalálja...

Ezüst és egy bronz a 2017-es Prizma Kreatív PR díjátadón!

A legelismertebb hazai PR versenyen, a Kreatív kiadója által szervezett Prizma Kreatív PR díjon a tegnap este folyamán vehettük át az ezüst és bronz díjakat! A döntőben három kategóriában is izgulhattunk, ahol végül az Életben maradnának kampányunk a Gyógyszerek és...

Effie shortlisten vagyunk!

Az Életben maradának nevű kampányunk felkerült a hazai Effie idei shortlisjére! A világ több mint 40 országában megrendezésre kerülő 2017. évi Effie reklámhatékonysági verseny hazai versenyén a Társadalmi célú kampányok kategóriájában sikerült a döntőbe kerülnünk! "A...

DeepInsight a BrandFestiválon!

Október 26-án és 27-én rendezik meg a BrandFestivált, ahol a DeepInsight is képviselteti magát. A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági...

Minket választott a Deloitte!

A DeepInsight lesz a Deloitte kommunikációs partnere! "A Deepinsight feladata lesz, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói tevékenységét egységesen jelenítse meg a különböző iparági szegmensekben, illetve a tanácsadói szolgáltatások kommunikációján túl a partnerek,...

Lopni kell a kultúrából: megjelentünk a Kreatív print kiadványában

A legutóbbi Kreatív print kiadványban velünk is megjelent egy interjú, melyben Vágvölgyi Misi és Vér Balázs mesélt a cégről és a filozófiánkról. "A DeepInsight kezdettől fogva a két terület egyesítésére törekszik, hiszen „a reklám és a pr egy tőről fakad" "Sokan azt...

Közösségi média és influencer kampány a menstruációról

Influenszerekkel vitatják meg a menstruációt, közben a kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek. A megbízónk magabiztosan vágott bele abba a közösségi felületeken, influencerek bevonásával futó edukációs kampányba, melynek...

A DeepInsightban folytatja Várszegi György

A DeepInsighthoz igazolt Várszegi György, a közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember. Korábban itthon a Young & Rubican art directora valamint az Ogilvy & Mather head of art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégiai partnerként csatlakozott a...

Kategóriagyőzelem a Content + Marketing Award 2017-en!

A Content + Marketing Award-on a tartalommarketing eszközeit és megoldásait használó kampányokat díjazzák, a díjátadó május 31-én volt, az Ankertben. Örömmel jelentjük, hogy az Életben maradnának kampányunk kategóriagyőztes lett (egyesületek/szervezetek kategóriában)...

Ovárium kisfilmünk az RTL Klub híradóban

A Mályvavirág Alapítvány megbízásából a Petefészek Világnapjára készült rejtett kamerás kisfilmünk Kamarás Iván főszereplésével tegnap az RTL Klub híradójában is feltűnt. Csak Magyarországon évente hétszáz nő hal meg petefészekrák miatt. Kora stádiumban még...