Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp.

Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányokvizuális megújítása mellett szerepel az elsősorban B2B rendezvényekkommunikációs támogatása, valamint a valamint a teljes közösségi média és onlinemarketing jelenlét kezelése is.

Kálló Brigitta a DeepInsight junior stratégája az alábbiakat nyilatkozta a tenderkapcsán: „Egy komplex feladattal álltunk szemben, és munkánkat nagybansegítették a valós insight-ok, valamint az ügyfél maximális támogatása. Így egy olyanholisztikus stratégiát dolgoztunk ki, amely azt mutatja meg, hogy a drivingcampátfogó élményt nyújt mind a B2B, mind a B2C szegmens számára, legyen szócsaládi délutánról vagy nagyvállalati konferenciáról. A 2020-as év tehát izgalmaslesz, influencerekkel, médiaegyüttműködésekkel, rendezvényekkel és rendszeressocial média támogatással.”

http://kreativ.hu/cikk/vezetestechnikai_centrumot_kommunikal_a_deepinsight